სამოთხეში მკვიდრობის დროს ადამ და ევა სრულ სულიერ სიმშვიდესა და ნეტარებას განიცდიდნენ. მათში უკეთური გულისთქმები არ არსებობდა და ფიქრითაც კი არ სცოდავდნენ.მათი გონება იყო უმანკო.სამოთხეში ყოფნის დროს ადამმა და ევამ ეშმაკის ნება აღასრულეს,რის გამოც შეირყვნა მათი გონება და კეთილი გულისთქმები უკეთურით შეიცვალა.დაირღვა მათი სულიერი სიმშვიდე.მოხდა ცოდვით დაცემა,რომელიც მემკვიდრეობით გადმოვიდა კაცობრიობაზე.ადამიანის ვალია დაიბრუნოს სამოთხისეული ნეტარება და მიაღწიოს სულიერ სიმშვიდეს. იმათ რომელთაც სიმშვიდე აქვთ,მაცხოვარი ქვეყნის დამკვიდრებას ჰპირდება.როგორ შეიძლება რომ ადამიანმა,რომელიც სწორედ თავისი მშვიდი ბუნების გამო აღმატებასა და უფლებებს არ ეძიებს,დაიმკვიდროს ქვეყანა? ჩვენ ვიცით,რომ ეს აღთქმა ხშირად სრულდება.მშვიდი და წყნარი იყო დავით წინასწარმეტყველი და არც ფიქრობდა სხვა რამ ღირსება,გარდა მწყემსობისა,მიეღო,მ
... კითხვის გაგრძელება »
უწმინდესისა და უნეტარესის, სრულიად საქართველოს კათოლიკოს-პატრიარქის, მცხეთა-თბილისის მთავარეპისკოპოსის და ბიჭვინთისა და ცხუმ-აფხაზეთის მიტროპოლიტის ილია II-ის ქადაგება 12 აპრილი 2012 წელი
კიდევ ერთხელ მოვიდა გაზაფხული და მოიტანა სიხარული ქრისტეს ბრწყინვალე აღდგომისა იმედით გაჯერებული დღესასწაული.აბა დაუკვირდით თვითონ ჟამს აღდგომის დღესასწაულისას,რა საოცრად განსაკუთრებულია ეს ძველისა და ახლის,სიკვდილისა და სიცოცხლის,ბნელისა და ნათელის,ერთმანეთისგან გაყრა-ამ სამყაროში ხომ შემთხვევით არაფერი ხდება,ყოველივე ღვთის ნებასა და აქედან გამომდინარე, ღვთისმიერ კანონზომიერებას ემორჩილება.მაშ რატომ არის მაინცდამაინც გაზაფხულზე აღდგომის დღესასწაული? ამ დროს უსიცოცხლო,გაყინული ბუნება ნელ-ნელა იღვიძებს ძალას იკრებს.თუ ზამთრისგან კვდება ბუნება,გაზაფხულისგან მკვდრეთით აღსდგება ხოლმე მიძიონებული თუ ზამთარი სახეა სიბერისა,მიძინებისა,სიკვდილისა, გაზაფხული სახეა ახლობისა,აღდგომისა,სიცოცხლისა,ასე პასუხობს ამ შეკითხვას წმინდა ილია მართალი და არათუ წელიწადის დროზე,არამედ იმ სათზეც საუბრობს, როდესაც ჩვენ ვიტყვით-ქრისტე აღსდგა!ეს საათიც კი მიგვანიშნებს რისი მომასწავლებელია აღდგომა
... კითხვის გაგრძელება »